Garantie & klachten

Garantie

Natuurlijk pakken wij uw producten zorgvuldig en met veel liefde in, zodat het goed bij u aankomt. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling/product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachtenprocedure

Wij doen er alles aan om jou de fijnste en leukste pakketjes te leveren, maar er kan iets misgaan. Als je problemen hebt met jouw geleverde bestelling, neem dan contact op via info@groengraag.nl. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Naar alle duurzame brievenbuscadeautjes